Gwarancja jakości
Okres gwarancji
Informujemy, że wszystkie produkty marki INQ objęte są co najmniej 12-miesięczną gwarancją jakości Producenta
lub dłuższą - zgodnie z informacją podaną na opakowaniu produktu.
Tryb zgłaszania reklamacji jakości
W celu zgłoszenia reklamacji Nabywca powinien zgłosić się wraz z dokumentem potwierdzającym zakup do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Zgłoszenie roszczenia w ramach gwarancji jakości powinno zawierać minimum następujące informacje:
1) Nazwę produktu
2) Identyfikator produktu lub kod EAN
3) Dokument potwierdzający datę i miejsce zakupu
4) Opis usterki i datę jej powstania
5) Oczekiwany sposób rozpatrzenia zgłoszenia (wymiana, naprawa, zwrot ceny sprzedaży)
6) Dane kontaktowe Nabywcy - numer telefonu i/lub adres mailowy
Termin rozpatrzenia reklamacji
Dołożymy wszelkich starań aby rozpatrywać zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych. Termin ten może jednak zostać wydłużony do 45 dni w celu dokonania np. dodatkowej ekspertyzy technicznej bądź konieczności zamówienia części zamiennych.