Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Gwarancja jakości
Okres gwarancji
Informujemy, że wszystkie produkty marki INQ objęte są co najmniej 12-miesięczną gwarancją jakości Producenta. Gwarancja może być wydłużona - zgodnie z informacją podaną na opakowaniu produktu.
Tryb zgłaszania reklamacji jakości
W celu zgłoszenia reklamacji Nabywca powinien zgłosić się wraz z dokumentem potwierdzającym zakup do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Zgłoszenie roszczenia w ramach gwarancji jakości powinno zawierać minimum następujące informacje:
- Nazwę produktu
- Identyfikator produktu lub kod EAN
- Dokument potwierdzający datę i miejsce zakupu
- Opis usterki i datę jej powstania
- Oczekiwany sposób rozpatrzenia zgłoszenia (wymiana, naprawa, zwrot ceny sprzedaży)
- Dane kontaktowe Nabywcy - numer telefonu i/lub adres mailowy
Termin rozpatrzenia reklamacji
Dołożymy wszelkich starań aby rozpatrywać zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych. Termin ten może jednak zostać wydłużony do 45 dni w celu dokonania np. dodatkowej ekspertyzy technicznej bądź konieczności zamówienia części zamiennych.