Gwarancja jakości

 

Tryb zgłaszania reklamacji jakości

W celu zgłoszenia reklamacji Nabywca powinien zgłosić się wraz z dokumentem potwierdzającym zakup do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Zgłoszenie roszczenia w ramach gwarancji jakości powinno zawierać minimum następujące informacje:

  1. Nazwę produktu
  2. Identyfikator produktu lub kod EAN
  3. Dokument potwierdzający datę i miejsce zakupu
  4. Opis usterki i datę jej powstania
  5. Oczekiwany sposób rozpatrzenia zgłoszenia (wymiana, naprawa, zwrot ceny sprzedaży)
  6. Dane kontaktowe Nabywcy - numer telefonu i/lub adres mailowy

Termin rozpatrzenia reklamacji

Dołożymy wszelkich starań aby rozpatrywać zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych. Termin ten może jednak zostać wydłużony do 45 dni w celu dokonania np. dodatkowej ekspertyzy technicznej bądź konieczności zamówienia części zamiennych.