REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.INQTRADE.PL

 

Sklep internetowy „inqtrade.pl”, działający pod adresem www.inqtrade.pl, prowadzony jest przez Generalnego dystrybutora INQ Trade - firmę iNERGIA Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie ul. Budowlana 9 20-469 Lublin, wpisaną przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000253092, NIP 946-24-86-349, REGON 060111365.

 

§1 Informacje ogólne


  1. Przedmiotem sprzedaży w sklepie internetowym "inqtrade.pl" są produkty oferowane na stronie www.inqtrade.pl.
  2. Na karcie produktu prezentowana jest zarówno cena netto jak i brutto.
  3. Podane ceny na stronie internetowej obowiązują tylko i wyłącznie podczas sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej www.inqtrade.pl.
  4. Wszystkie prezentowane towary są fabrycznie nowe, jeśli jest inaczej jest to napisane na stronie produktu.
  5. Towar z ekspozycji jest fabrycznie nowy, lecz może nie posiadać oryginalnego opakowania.
  6. Ceny nie obejmują źródeł światła (żarówek itp.), kosztów montażu oraz transportu. Jeżeli cena zawiera źródła światła, taka informacja widnieje w opisie przedmiotu.
  7. Produkty wystawione w Sklepie zawierające cenę 0.00 zł, są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
  8. Podmiotem realizującym sprzedaż i imieniu INQ Trade jest Generalny dystrybutor - Inergia Sp. z o.o., ul. Budowlana 9, 20-469 Lublin, NIP 946-24-86-349 (Dystrybutor).
  9. Klient sklepu internetowego (odwiedzający witrynę) składa zamówienie, które rozumiane jest jako oferta zawarcia umowy kupna (art. 66 Kodeksu Cywilnego) - na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
  10. Do sprzedaży w ramach okresowych PROMOCJI oraz WYPRZEDAŻY organizowanych przez sklep internetowy www.inqtrade.pl przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się towarów objętych promocją lub wyprzedażą.

 

§2 Konto użytkownika


  1. Zamówienia w sklepie internetowym inqtrade.pl mogą być składane zarówno przez osoby fizyczne jak i podmioty gospodarcze (posiadające numer NIP).
  2. Założenie konta użytkownika na stronie inqtrade.pl nie jest wymagane – każdy Klient może złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie.
  3. Posiadanie konta umożliwia między innymi dostęp do historii złożonych zamówień, statusów ich realizacji, podgląd dokumentów zakupu oraz możliwość złożenia reklamacji.
  4. Aby założyć konto klient wypełnia formularz rejestracyjny, który udostępniony jest na stronie internetowej www.inqtrade.pl. Po wypełnieniu formularza zostanie założone konto użytkownika, a do klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail z informacją o utworzeniu konta.
  5. Loginem do konta w sklepie www.inqtrade.pl zawsze automatycznie staje się adres e-mail Użytkownika podany w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu mailowego w danych kontaktowych Użytkownika nie powoduje zmiany dotychczasowego loginu.
  6. Klient poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art.23 ust.1 pkt 2 i 3 Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 803 z późn. zm.)
  7. Klient składający zamówienie w sklepie internetowym www.inqtrade.pl wyraża zgodę na przesłanie dokumentu sprzedaży wyłącznie w formie e-faktury na adres mailowy podany podczas rejestracji.

 

§3 Zamówienia


  1. Zamówienia on-line przyjmowane są przez nasz sklep 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Odbieramy telefony i odpisujemy na e-maile w dni robocze w godz. 8:00-16:00.
  2. Zamówienie przekazywane jest do realizacji tylko po potwierdzeniu zamówienia oraz podaniu wszystkich niezbędnych danych. „Umieszczenie“ danego produktu w "koszyku" nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
  3. Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia oraz zestawienie zamówionych produktów.
  4. Zapytania ofertowe można składać również telefonicznie na numer telefonu 728831127 lub wysyłając e-mail na adres Dystrybutora: zapytaniaofertowe@inergia.pl . W takiej sytuacji Klient, po przygotowaniu indywidualnej wyceny, otrzyma link z ofertą przygotowaną przez Dystrybutora. W celu dostępu do oferty niezbędne będzie założenie konta w sklepie internetowym. Złożenie zamówienia będzie możliwe wyłącznie przez stronę inqtrade.pl.
  5. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, w całości po skompletowaniu całego zamówienia lub anulowane. Jeśli paczka ma zostać podzielona, sklep zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowej opłaty wg cennika za wysyłkę drugiej części zamówienia.
  6. Informacje o brakach, bądź o wydłużonym czasie realizacji zamówienia, będą przekazywane klientowi niezwłocznie.
  7. Okres realizacji zamówienia wskazany jest na karcie produktu i liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia oraz podania wszystkich niezbędnych danych do jego realizacji (pomijając soboty, niedziele i święta). Jeśli na stronie nie ma informacji o czasie realizacji na dany przedmiot, zamówienie będzie zrealizowane w okresie do 21 dni od chwili potwierdzenia zamówienia oraz podania wszystkich niezbędnych danych do jego realizacji.
  8. W przypadku zamówienia z wybraną formą płatności „płatność on-line” (w tym karta kredytowa i raty) okres realizacji zamówienia liczy się od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie.
  9. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep może anulować złożone przez Klienta zamówienie.

 

§4 Rezygnacja z zamówienia


  1. W momencie złożenia zamówienia w sklepie internetowym Klient nie może dokonywać sam żadnych zmian w zamówieniu ani go anulować. W razie takiej konieczności niezbędny jest kontakt mailowy z obsługą sklepu.
  2. Zamówienia złożone przez Konsumentów/Przedsiębiorców na prawach konsumentów (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) - o ile nie dotyczyły wyrobów prefabrykowanych lub wykonywanych na indywidualne zamówienie – mogą być anulowane przed ich realizacją. W tym celu Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsument powinien wysłać prośbę o anulowanie zamówienia na adres Dystrybutora: b2b@inergia.pl.
  3. Zamówienia złożone przez przedsiębiorców (zakup na fakturę VAT) nie mogą być anulowane po ich złożeniu – zapis ten dotyczy wyłącznie spółek prawa handlowego oraz zamówień składanych przez jednoosobowe przedsiębiorstwa w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą.

 

§5 Płatności


W sklepie www.inqtrade.pl udostępnione są następujące sposoby płatności:

  1. Za pobraniem – w tym przypadku należy zapłacić za zamówienie w momencie odbioru paczki od kuriera przy czym ta forma płatności za pobraniem jest dostępna dla zamówień do wartości 6000,00 pln brutto;
  2. Przelew on-line – jest to bardzo szybki, bezpieczny i bezprowizyjny dla Klienta sposób płatności, autoryzacja odbywa się w czasie składania zamówienia, a zapłata wpływa na nasze konto w ciągu kilkunastu minut w przypadku prawidłowo przeprowadzonej płatności.
  3. Karta kredytowa - zamówienie zostanie zrealizowane analogicznie jak w przypadku e-przelewu, poprzez platformę PayU, DOTPAY lub inną widoczną w momencie realizacji zamówienia.
  4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową, e-przelew oraz rat przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU lub innego widocznego w momencie realizacji zamówienia.

 

§6 Dostawa towarów


  1. Towary zamówione w sklepie internetowym inqtrade.pl dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
  2. W momencie dodania do koszyka towarów o niestandardowych wymiarach lub wadze Klient zostanie poinformowany o konieczności indywidualnej wyceny kosztu transportu. W takiej sytuacji system automatycznie wyśle zapytanie do obsługi sklepu w celu określenia kosztu przesyłki. Po oszacowaniu kosztu transportu Klient otrzyma mailowo link do swojego zamówienia w sklepie internetowym, w którym będzie znajdowała się wartość usługi transportowej. Składając zamówienie poprzez stronę internetową Klient akceptuje koszty dostawy. Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży jako pozycja „Usługa transportowa".
  3. Przy każdym towarze dostępnym w naszym sklepie widnieje informacja o jego aktualnej dostępności (ilości, które są dostępne oraz przewidywany termin wysłania zamówienia).
  4. Na czas dostarczenia zamówionego towaru do Klienta składa się:
    • w przypadku towarów dostępnych na zamówienie – czas oczekiwania na realizację zamówienia u producenta – o czasie tym Klient zostanie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego Inqtrade.pl,
    • czas realizacji zamówienia – kompletowanie przesyłki, oczekiwanie na zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki,
    • czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.
  5. W przypadku niedostępnych produktów podana data planowanej dostępności może ulec zmianie.
  6. W chwili wysłania paczki z magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki od firmy kurierskiej.
  7. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego, pracownik sklepu internetowego Inqtrade.pl skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru.
  8. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie DYSTRYBUTORA - firmy Inergia Sp. z o.o. ul. Budowlana 9, 20-469 Lublin.
  9. Sklep przekaże Klientowi pisemne potwierdzenie zawarcia umowy najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionego towaru. Potwierdzenie obejmować będzie informacje, o których mowa w art. 12. ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  10. Po dokonaniu odbioru przesyłki zaleca się, aby Klient w obecności Kuriera otworzył paczkę i sprawdził czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. Zgodnie z art. 74 Prawa przewozowego – „Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki”.
  11. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru spisanie protokołu w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również w takiej sytuacji niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
  12. Dane osobowe Kupującego będą mogły być udostępniane innym podmiotom (np. dostawcom, firmom kurierskim) wyłącznie w celu realizacji umowy, obsługi procesu reklamacji, w celu wysyłki bezpośredniej towarów etc.
  13. Dla wszystkich Kontrahentów e-faktura jest domyślna i akceptując regulamin kontrahent zgadza się na e-fakturę.
  14. Cennik kosztów transportu znajduje się w zakładce „Warunki i koszty dostawy”.

 

§7 Odstąpienie od umowy


  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, powiadamia Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres Dystrybutora: INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9 lub na adres e-mailowy zwroty@inergia.pl oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu (podpisany formularz zwrotu należy dołączyć do przesyłki).
  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie formularza odstąpienia od umowy przed jego upływem na adres e-mail Dystrybutora: zwroty@inergia.pl.
  3. Bieg terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta/Przedsiębiorcę na prawach konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy towary są zwracane w stanie niezmienionym. Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy związane z korzystaniem z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy – a więc powodujący znaczne zmniejszenie jej wartości. W takiej sytuacji Sklep przyjmie zwrot towaru jednak zastrzega sobie prawo do obniżenia zwracanej kwoty.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
  7. Prawo Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy:
    • przedmiotem sprzedaży przez Sklep był towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • przedmiotem sprzedaży przez sklep były towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • Klient nie jest konsumentem (w rozumieniu art. (1) Kodeksu Cywilnego) lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Klient kupując towar na działalność zawodową lub gospodarczą nie może dokonać zwrotu zakupionych towarów.
  8. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar wraz z Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy prosimy odesłać na adres Dystrybutora: Dział Zwrotów Inergia Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9.
  9. Wzór oświadczenia jest dostępny na stronie www.inqtrade.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta/Przedsiębiorcę na prawach konsumenta koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta i nie podlega on zwrotowi. Przesyłki odsyłane do sklepu z opcją „za pobraniem” nie będą przez sklep przyjmowane.
  11. Przed odesłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem Dystrybutora Inqtrade.pl pod nr tel. 728831127, lub wysyłając e-mail na adres Dystrybutora: zwroty@inergia.pl.

 

§8 Rękojmia za wady (reklamacja)


  1. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ustawowym terminie.
  2. W każdym przypadku prosimy o uprzedni kontakt z obsługą sklepu poprzez wysłanie do nas wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on dostępny na stronie www.inqtrade.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Formularz może zostać wysłany na adres e-mail Dystrybutora: reklamacje@inergia.pl bądź pocztą tradycyjną na adres Dystrybutora: Dział Reklamacji - INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9.
  3. Klienci posiadający konto w sklepie internetowym www.inqtrade.pl mają możliwość złożenia reklamacji za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Zgłoszenie reklamacyjne złożone w ten sposób znacznie przyspieszy jego rozpatrzenie.
  4. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Państwem i poinformujemy Państwa o dalszych czynnościach związanych z Państwa reklamacją. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania żądania reklamacyjnego ustosunkuje się merytorycznie do jego treści (uzna lub odmówi uznania reklamacji).
  5. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji zostanie on odebrany od Klienta na koszt Sklepu inqtrade.pl przez firmę kurierską zamówioną przez Sklep.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu wraz z wszelkimi kosztami transportu lub możliwe będzie ustalenie ewentualnego rabatu. Sklep może również zaoferować, za zgodą Klienta, inne dostępne w sklepie produkty.
  7. Postanowienia niniejszego paragrafu w żadnym zakresie nie ograniczają uprawnień konsumentów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilnego.

 

§9 Gwarancja jakości


  1. Towary dostępne w Sklepie internetowym mogą być objęte gwarancją.
  2. Produkty konsumenckie wykorzystywane w gospodarstwach domowych objęte są 12-miesięczną gwarancją jakości Producenta. Na produkty z serii PROFI udzielana jest gwarancja jakości zgodnie z informacją umieszczoną na opakowaniu produktu.
  3. Informacje o zakresie, podstawie i okresie gwarancji umieszczone są na karcie produktu.
  4. Prosimy nie odsyłać reklamowanych towarów do naszego sklepu przed otrzymaniem informacji z naszego Działu Reklamacji.
  5. Towary odesłane przez Klienta do Sklepu bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z obsługą Sklepu, bez uprzedniego zgłoszenia pisemnej reklamacji, wysłane z opcją „za pobraniem” mogą zostać nie przyjęte przez obsługę Sklepu inqtrade.pl.
  6. Procedura wytapiania i proces obróbki ręcznej opraw oświetleniowych oraz kloszy niesie za sobą pewne braki, przebarwienia, zniekształcenia oraz zmiany wytrzymałości szkła. Każdy klosz jest efektem własnoręcznej pracy mistrza. Drobne defekty oraz sporadyczne występujące na szkle pęcherzyki powietrza potwierdzają ręczne wykonanie opraw oświetleniowych i nie są podstawą reklamacji.
  7. W każdym przypadku związanym z dochodzeniem praw z Gwarancji jakości prosimy o kontakt z obsługą sklepu poprzez wysłanie do nas wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on dostępny na stronie www.inqtrade.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Formularz może zostać wysłany na adres e-mail Dystrybutora: reklamacje@inergia.pl bądź pocztą tradycyjną na adres Dystrybutora: Dział Reklamacji - INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9.

 

§10 Zwrot należności Klientom


  1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, oraz § 5 ust. 3 niniejszego Regulaminu, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni..
  2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem zwrot należności następuje na wskazany na piśmie numer rachunku bankowego.
  3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto podane w dyspozycji pisemnej Klienta przesłanej do Sklepu drogą mailową bądź pocztą tradycyjną. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

 

§11 Zwrot zużytego sprzętu elektronicznego


Konsument ma prawo do nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie internetowym www.inqtrade.pl i będzie obejmował produkt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co produkt dostarczony. Zamiar zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres Dystrybutora: reklamacje@inergia.pl w okresie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania nowego produktu. Zwrot dokonywany będzie po zweryfikowaniu przez Sprzedawcę dokonanych przez Klienta zakupów. Decyzja dotycząca zwrotu zostanie podjęta w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. Zużyty produkt powinien być kompletny. O sposobie i terminie odbioru zużytego sprzętu Klient zostanie poinformowany mailowo na adres podany w trakcie rejestracji w sklepie internetowym inergia.pl

 

§12 Postanowienia końcowe


  1. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  3. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27.04.2021 roku do odwołania.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.